فوتسال ادارات جام دهه فجر :

بیمارستان خاتم الانبیا بر سکوی قهرمانی ایستاد 



بیمارستان خاتم الانبیا جاسک قهرمان مسابقات فوتسال ادارات جام دهه مبارک فجر شد. 
  
به گزارش صبح ساحل، مسابقات فوتسال کارمندان ادارات شهرستان جاسک با شرکت هشت تیم  به همت ناحیه مقاومت بسیج ، بسیج ورزشکاران و اداره ورزش وجوانان جاسک  در سالن ۹ دی بسیج جاسک برگزار شد.
در این مسابقات  تیم بیمارستان خاتم الانبیا به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت بسیج به ترتیب  دوم و سوم شدند.
فینال این مسابقات بین دوتیم بیمارستان خاتم الانبیا و آموزش و پرورش برگزار شد که در پایان تیم بیمارستان خاتم الانبیا با نتیجه دو بریک از سد تیم آموزش و پرورش گذشت و جام قهرمانی را به خود اختصاص داد.
در این مراسم  نکویی زاده جانشین بسیج جاسک گفت:  هدف از برگزاری این مسابقات نشاط شادابی بین کارمندان ادارات بوده و به مناسبت چهل چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با شعار کارمند تندرست خدمت بهتر برگزار شده است.  وی گفت:  از همکاری اداراتی که در این مسابقات شرکت کردند تشکر می کنم.
جانشین بسیج جاسک بیان داشت:  از حمایت و همراهی امام جمعه و فرماندار  ونیز همکاری اداره ورزش وجوانان داوران و نیز مسولین برگزاری تشکر می کنم.
امام جمعه جاسک هم گفت:  ورزش موجب شادابی سلامتی و تندرستی جامعه می شود و برگزاری این مسابقات از سوی متولیان امر کار بسیار پسندیده و خوبی است. 
وی بیان داشت: کارهای بزرگی در ورزش جاسک صورت گرفته است و ما در کنار ورزش جاسک و جوانان ورزشکار جاسک هستیم.  همه باید کمک کنیم تا جامعه ایی سالم و تندرست داشته باشیم. 
  امام جمعه جاسک گفت:  انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بزرگی داشته است و دشمن از پیشرفت کشور ایران عصبانی است‌.   دشمنان قسم خورده این نظام به دنبال تفرقه وضربه زدن به کشور عزیز ایران است  ولی ملت ایران با هوشیاری و حضور در صحنه تمام توطه های دشمن را خنثی کرده است. در مراسم اهدا جوایز این مسابقات حجت‌ الاسلام والمسلمین ذاکری امام جمعه ، مهرانی فرماندار، علی نسب فرمانده بسیج جاسک ،  نکویی زاده جانشین بسیج ،  مرادی رئیس اداره ورزش وجوانان ، شهقلی معاون پرورشی آموزش و پرورش جاسک حضور داشتند. مسولیت برگزاری این مسابقات برعهده احمد ارجمند ، وهب احمدی زاده و افسبن احمدی بود.
  
بیمارستان خاتم الانبیا بر سکوی قهرمانی ایستاد 
بیمارستان خاتم الانبیا بر سکوی قهرمانی ایستاد 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها